Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 18:48 - Защо се регистрирах в Blog.bg
Автор: mamamaca Категория: Хоби   
Прочетен: 942 Коментари: 2 Гласове:
0



Видях заинтересувал ме постинг за Ковачевица, за да мога да коментирам се логнах.
Дали съм права да изказвам своето мнение?
Мисля, че да! Смятам, че всеки с определено мнение, което е аргументирано по даден проблем е длъжен да го направи. Нещата стигнаха вече до ДЛЪЖЕН. Твърде дълго можещите да изказват мнението си мълчаха за да не се изтъкват, за да не парадират с това, че имат мнение, за да не ги притесняват и още за какво ли не. Но както всички знаят истината не е някъде там, тя е тук и сега!  
Ножът е опрял до кокала, младите хора до 75 % са индиферентни по въпроси, които не ги засягат лично, не желаят да се свързват с нищо, което не им носи пари, не желаят да се обвързват, дори не желаят да се образоват съобразно способностите си! 
Последното ме ужасява, защото ако способните хора не се образоват, то тогава, кой пълни банките по аудиториите? Знам, това са същите, които искат работа с големи доходи веднага, искат определена специалност, защото е доходна/ няма лошо/, но нека има и способности, а и желание да се работи тази работа. Другата страна на тази монета е нежеланието за обвързване и деца. 
И ето ме с цялото ми великолепие на собственото мнение. 
Аз съм на 56 години, християнка, омъжена щастливо вече 35 години, 2 сина и внуци. Аполитична, университетски преподавател, любител на хевиметъла, музиката изобщо, моторите, Ламборджини и Мазерати, изкуството бонзай, изкуството на каменните градини, фотографията.
Крайно време е свестните млади хора да излезат от летаргията и се заемат с активно уреждане на бъдещето на България, просто вече няма резерви, няма време, няма кой друг.

С нетърпение Вашата леля и помощник


Тагове:   мнения,   Blogbg,


Гласувай:
0





1. rakurs - Сметката е точна
17.03.2010 11:27
5% управляващи
20% опозизия
75% идеферентни
А за ГМО попитайте биолози експериментатори,колкото поширока е базата на която правя изводите толкова по-малка е грешката.
Отново прегледах поста Ви -пишете-растителни ГМО;животински ГМО няма нищо подобно,става дума за генетична "смес" между растения и животни.



цитирай
2. nadagr - Здравейте,
01.04.2010 17:09
чакам вашите сънища наяве...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamamaca
Категория: Хоби
Прочетен: 12736
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930